Siirry pääsisältöön

Tule meille töihin: jäsenpalvelu- ja toimistokoordinaattoriksi

Etsimme Meripelastusseuran toimistolle Helsinkiin asiakaspalvelun ja taloushallinnon osaajaa vakituiseen ja kokopäiväiseen työsuhteeseen. Toivottu aloitus on tammikuun 2022 aikana.

Jäsenpalvelu- ja toimistokoordinaattorina tehtäviäsi ovat 
• jäsen- ja asiakaspalvelu
• yhteydenottojen ja palautteiden seuranta ja käsittely
• jäsenyyksien käsittely ja hoito
• jäsenmaksulaskutus ja laskujen käsittely
• koulutusten talousselvitykset ja palautteet
• osto- ja matkalaskujen käsittely sekä muut taloushallinnon avustavat tehtävät
• esite- ja materiaalitoimitukset
• toimiston ylläpidon tehtäviä.

Toimenkuva on uusi ja se on osittain muokattavissa osaamisesi ja kiinnostuksesi mukaisesti. Tärkeimpinä tehtävinäsi on kuitenkin käsitellä Meripelastusseuran toimistoon eri kanavista tulevia yhteydenottoja, hoitaa taloushallinnon päivittäisiä tehtäviä sekä pitää huolta toimistomme ylläpidosta.

Odotamme sinulta aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelun ja taloushallinnon tehtävistä sekä mieluusti niihin soveltuvaa koulutusta. Hallitset O365-ympäristön ja sen yleisimmät ohjelmistot (erityisesti Outlook, Word, Teams ja Excel). Tehtävässä onnistuminen edellyttää palveluhenkisyyttä, itsenäistä työotetta, huolellisuutta ja vastuuntuntoa. Jäsenistömme koostuu suomen- ja ruotsinkielisistä jäsenistä, joten molempien kotimaisten kielten osaaminen auttaa työtehtävissä suoriutumisessa.

Eduksi katsomme järjestötoiminnan ja/tai vapaaehtoisen meripelastustoiminnan tuntemisen. Etua on myös Meripelastusseuran toiminnanohjausjärjestelmä Messin tai käytössämme olevan taloushallinnon ohjelmiston Fennoan hallitsemisesta.

Olemme matalahierarkkinen asiantuntijaorganisaatio, joka koostuu noin kymmenestä oman alansa ammattilaisesta. Tarjoamme vaihtelevan ja mielenkiintoisen työn ainutlaatuisessa vapaaehtoisjärjestössä. Pääset työskentelemään viihtyisässä työympäristössä Kaivopuistossa, lähellä Helsingin ydinkeskustaa. Toimistotyöskentelyn ohessa osan viikon työpäivistä voi suorittaa etänä (hybridimalli). Tarjoamme myös työntekijöillemme lounas- ja virike-edun.

Kiinnostuitko? Lähetä ansioluettelosi sekä vapaamuotoinen hakemus palkkatoiveineen viimeistään 9.12.2021 sähköpostitse tiia-maria.tykka@meripelastus.fi.

Lisätietoja tehtävästä antavat:

Tiia-Maria Tykkä, jäsenpalvelu- ja hallintopäällikkö, puh. 040 584 5222,
tiia-maria.tykka@meripelastus.fi.

Jori Nordström, toimitusjohtaja, puh. 0400 656 171, jori.nordstom@meripelastus.fi.