Siirry pääsisältöön

Etsimme jäsenpalvelun ja taloushallinnon asiantuntijaa

Oletko asiakaspalvelun ja taloushallinnon osaaja? Etsimme Meripelastusseuran toimistolle jäsenpalvelun ja taloushallinnon asiantuntijaa määräaikaiseen työsuhteeseen 17.8.2020-30.9.2021 välille.

Suomen Meripelastusseura on vuonna 1897 perustettu meri- ja järvipelastusyhdistysten keskusjärjestö, jonka toiminta perustuu vapaaehtoisten meripelastajien auttamishaluun ja pyyteettömään työhön. Päätehtävämme on auttaa merihätään joutuneita rannikolla ja sisävesillä. Toimimme myös veneilyturvallisuuden parantamiseksi jakamalla veneily- ja turvallisuustietoa sekä edistämällä hyvää merimiestapaa. Suomen Meripelastusseura tarjoaa jäsenyhdistystensä jäsenille jäsenpalvelua, ylläpitää keskitettyä jäsenrekisteriä sekä hoitaa yhdistystensä jäsenmaksulaskutuksen.

Etsimme toimistollemme Helsinkiin asiakaspalvelun ja taloushallinnon osaajaa määräaikaiseen työsuhteeseen jäsenpalvelu- ja hallintopäällikön äitiysloman ajaksi. Kyseessä on kokopäiväinen työ, joka alkaa 17.8.2020 ja kestää syyskuun 2021 loppuun.

Jäsenpalvelun ja taloushallinnon asiantuntijana päävastuusi ovat Meripelastusseuran
• jäsenpalvelu ja -neuvonta
• keskitetyn jäsenrekisterin ylläpito
• jäsenmaksulaskutuksen toteutus
• eritellyt muut taloushallinnon tehtävät kuten myyntilaskutus, ostolaskujen käsittely ja maksuliikenne sekä
• toimiston ylläpidon hankinnat ja sopimusten valvonta.

Odotamme sinulta aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelun ja taloushallinnon tehtävistä sekä mieluusti niihin soveltuvaa koulutusta. Hallitset O365-ympäristön ja sen yleisimmät ohjelmistot. Lisäksi tehtävässä onnistuminen edellyttää itsenäistä työotetta ja tehokasta tiedon omaksumista. Työsuhteen aluksi toteutamme kolmen viikon perehdytysjakson, jonka aikana työtehtävät siirtyvät asteittain vastuullesi.

Eduksi katsomme vapaaehtoisen meripelastustoiminnan tai järjestötoiminnan tuntemisen. Etua on myös Meripelastusseuran toiminnanohjausjärjestelmä Messin tai käytössämme olevan taloushallinnon ohjelmiston Fennoan kokemuksesta. Jäsenistömme koostuu suomen- ja ruotsinkielisistä jäsenistä, joten molempien kotimaisten kielten osaaminen auttaa työtehtävissä suoriutumisessa.

Tarjoamme vastuullisen ja itsenäisen työn matalahierarkkisessa asiantuntijaorganisaatiossa. Pääset osana kymmenen hengen toimistotiimiämme luotsaamaan vapaaehtoista meripelastustoimintaa uuden strategiamme mukaisille väylille. Toimistomme sijaitsee keskeisellä paikalla Helsingin Kaivopuistossa, osan työajasta voit suorittaa halutessasi myös etänä.

Kiinnostuitko? Laita ansioluettelosi sekä vapaamuotoinen hakemus palkkatoiveineen 30.6. mennessä sähköpostitse tiia-maria.tykka@meripelastus.fi. Haastattelut on tarkoitus toteuttaa viikon 28 (6.-10.7.) aikana.

Lisätietoja tehtävästä antaa jäsenpalvelu- ja hallintopäällikkö Tiia-Maria Tykkä puh. 040 584 5222 (soittoajat: 17.6. klo 10-12 ja 25.6. klo 13-15), tiia-maria.tykka@meripelastus.fi.